رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو: میانگین 25 گل در4 فصل ابتدایی در لالیگا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 929
بازدید کل : 8966
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 85
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 95
:: بازدید ماه : 929
:: بازدید سال : 1580
:: بازدید کلی : 8966

RSS

Powered By
loxblog.Com

رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو: میانگین 25 گل در4 فصل ابتدایی در لالیگا
پنج شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 18:5 | بازدید : 233 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو: میانگین 25 گل در4 فصل ابتدایی در لالیگا

ستاره پرتغالی رئال مادرید، این روزها دراوج است. با دو گلی که در بازی با سلتا ویگو به ثمر رساند، کریس مبدل به اولین بازیکن تاریخ لالیگا گردید که در 4 فصل ابتدایی حضورش در لالیگا، در هر فصل دست کم به 25 گل رسیده.

تنها اوگو سانچس و مسی توانسته اند که برای 4فصل، در طول هر فصل دست کم به 25 گل برسند ولی هیچ یک از این دو، این افتخار را در 4فصل ابتدایی حضورشان در لالیگا کسب نکرده اند.
ستاره مکزیکی در 4 سال اول حضورش در لیگ اسپانیا (در طول سالهای 1981تا 1985 با پیراهن اتلتیکو مادرید) نتوانست پا را از مرز 20 گل درهر فصل فراتر بگذارد.در اولین فصل حضورش در رئال6-1985، بیست و دوگل زد و در 4فصل بعدی بود که توانست تعدادگلهایش را به بالای 25 برساند( 34، 29، 27 و38 گل). از سوی دیگر مسی که با سن و سال کمی کارش را درلالیگا شروع کرد، در4فصل ابتدایی حضورش در بارسا اصلا درترکیب اصلی تیمش نبود.
البته آلفردو دی استفانو هم درنوع خودش رکورددار است. او بهترین شروع گلزنی در تاریخ رقابت های لالیگا را داشته و در 4 فصل ابتدایی حضورش در لالیگا107 گل به ثمر رسانده. آن هم در شرایطی که در آن زمان، هرفصل بابرگزاری 30 بازی به پایان می رسید. البته آمار کنونی گلزنی کریس گویای آن است که او در هر بازی به صورت میانگین به 1.08 گل می رسد و دی استفانو در هر بازی 0.91 گل می زد. رونالدوی برزیلی با میانگین 1.22 گل در طول دوران حضورش در لالیگا در رده های بعدی هستند و پوشکاش و ببتو هم او را تعقیب می کنند ولی هیچ یک از آنها نتوانسته اند که در طول 4 فصل 138 گل بزنند.
رونالدو سال 2013  را با رکورد گلنی فوق العاده ای شروع کرده و این رکورد شروع او در یک سال جدید میلادی است. او تا به اینجا در سال 2013 نوزده گل زده که از 15 گلش در سال 2012 و 12 گلی که در سالهای 2011 و 2008 زده بود پیشی گرفته است. عطش او پایانی ندارد و رکورد او بهتر از مسی است که در سال 2013 به 16 گل رسیده و لوئیس سوارس گلزن اروگوئه ای لیورپول هم تا به اینجای کار 13 گل زده
هشدار رئال مادرید به منچستر یونایتد

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل،سران باشگاه رئال مادرید به مسئولان منچستریونایتد هشدار داده اند تا از تلاش برای جذب کریس رونالدو در تابستان پیش رو دست بکشند.
کریس که هفته گذشته برای اولین بار بعد از جدایی از یونایتددرسال 2009 برای حضور در بازی رئال –منچستر به اولدترافورد بازگشته بود به شدت مورد لطف هواداران این تیم قرار گرفت.حالا به نظر می رسد که سران رئال به شیاطین سرخ یادآوری کرده اند که رونالدو با تیم مادریدی قرارداد دارد و امیلیو بوتراگنیو، مدیرروابط عمومی باشگاه رئال هم اخیرا در صحبت هایی دراین باره گفته:« کریس با ما قرارداد دارد و ما از عملکرد او واقعا راضی و خوشحالیم. ما واقعا خوشحالیم که او در مادرید است؛ چون یک بازیکن حرفه ای است و ازهر نظر مملو از انرژی و انگیزه است. او از زمانی که به اینجا آمده کاملا درخدمت تیم بوده. ما خوشحالیم که او به تیم ما آمده و خوش شانسیم که برای رئال بازی می کند.»

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/07_10_2012/ronaldo31.jpg

 




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: